24 Comments

  1. Pageant Worldwide
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    I really like the part when the butter melted in the pan at 3:20, it's exactly in the beat of the background music!

    Reply

  2. Blue Whale
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    Why does my shrimp taste bland?

    Reply

  3. Adithya Ananth
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    Lol I'll stick with just oil

    Reply

  4. Sugg SunDeyes
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    * prawn dinners

    Reply

  5. Joseph Doe
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    Too bad shrimp shuts my throat up.

    Reply

  6. Tell me That I am very handsome
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    Oh yEheS!

    Reply

  7. Ankit Gupta
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    No offence but linguine and spaghetti is the same for us 3rd world people😅

    Reply

  8. Ankit Gupta
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    I barely eat western dishes, but I dont understand the point of adding butter when you'd already put in olive oil

    Reply

  9. Ndeye Konare
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    Afrado shrimp pasta anyone?

    Reply

  10. Sohaib Waheed
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    What does he add in the egg at 4:29??? Please help me 😯😯😢

    Reply

  11. Naina Manzo
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    YUMMY 😋😋😋😋😋

    Reply

  12. Pj P
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    The first one was fire 🔥

    Reply

  13. Health & Household
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    Who ever love fast food ,hit the like button.

    Reply

  14. Abby Bergado
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    Want it all

    Reply

  15. Feben Amy
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    Who is here from 2019😎

    Reply

  16. love beautiful
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    I have everything for shrimp pasta gonna try it now..hope it's a goody cuz I'm lazy n this looks simple but will it be fire? 🤷🏿😋

    Reply

  17. Geihmar Frenzh Buta
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    yum thanks for the recipies

    Reply

  18. Andy Manalo
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    Is that a music video? Bad idea 2 thumbs down!!

    Reply

  19. Toby dog
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    Hi (to all my 100% loyal family)

    And so now that I have my razor blade 15 (when I get it)

    I just wanna let all my (100% loyal family) know that I’m going to be playing games online and OBVIOUSLY
    (my enemies are going to try random stupid shit)
    (Since they’re all fugly ,have no life and literally have nothing better to do than sit on their fugly fat asses all day in front of the computer)

    So yeah. Here’s how it’s going to work out (and of course everything is subject to change depending on plans, but this is just a “rough picture”)

    So whenever I play any game, if I chat with anyone I would insist on them talking on discord
    (and if they don’t then I’ll just chat and type with them, no harm done right?)
    (I mean technically this means “me having unknown direct” contact with them, but then again this is inevitable (Since it’s the internet and stuff) . And it doesn’t really matter either since there all fugly and dead, and any further contact I’ll just “flame them even more” like “cremate their zombie corpse” LOL. )

    But yeah, anyhow the main idea is that
    “any real friendships/friends that I make needs to be verified on discord first” everything else is just “random chating”.

    And also, I know that fugly black girl
    “knows how to change voices” but that’s irrelevant because well I’d request a picture and then video to verify it. And if they decline then that’s obviously a red flag
    (which, then I wouldn’t add them as friend of course)

    (And as to regarding “the 2 other fugly girls” voices of my enemies. I remember their voice too. But if they could change voices then the above would apply too the same.)

    (And I know that all my 100% loyal family would do show picture and video and etc……)
    (Not that it’s needed really because I still remember my best friend’s voice and the ESTJ and so I’ll know if it’s them)

    Oh and about discord, I’ll just sign up and make an account. But I won’t join group anything. I’ll only request player tags (from outside games) and then pms.
    (and I won’t ever join any groups, and I been over this before, because I’m an 8w7)
    (oh that doesn’t mean anything in regards to commitment (having to do with romantic relationships) and stuff I don’t have a 7 dominate in my tritype I’m a 684 and so yes I am a committed person (having to do with romantic relationships) . And I been over all of this before in my past posts.)

    Oh and another thing is. When I do get in contact with the ESTJ. Lol it’s ok because i’m not an idiot I like won’t say stupid stuff like “I love you” or anything lol .
    (anything regarding that I’ll post on YouTube)
    It’ll just be normal chating like we used to do.

    (Well yeah that’s because she’s 13. But yeah I want to marry her when she’s 18 though.)

    Ok that should be all for now.

    And just a reminder though.
    (They’re all enemies for life and therefore the enemies of all my 100% loyal family for life)

    To (all my 100% loyal family)
    Thanks for reading!

    Reply

  20. Jane D.
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    Absolute 💜 🍤🍤🍤

    Reply

  21. panterarosa !!
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    I'm sure one of us went to the fridge and realized you dont have non of the ingredients. 🤔😁🤣🤣

    Reply

  22. 딜라이트 바이트 DelightBites ASMR
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    These look so good! I need to have these on my channel! 😍😍👍🏼

    Reply

  23. Noura AlOtaibi
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    Wow 👌👌👌❤

    Reply

  24. Rafael Esteban
    June 9, 2019 @ 6:37 pm

    When you say 4 cups of spinach, what do you mean in terms of weight? 4 cups would be about 900 grams if pressed and i don't even know if unpressed.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *